Начало / Болести и лечение / Болести на нервната система и мозъка / Главоболие вследствие на медикаменти? Възможно е!


Главоболие вследствие на медикаменти? Възможно е!

  • Каква е болката?

Тъпа, притискаща, едностранна или двустранна. Често започва със събуж­дането и продължава це­лия ден. Може да се появява много пъти седмично дори всеки ден.

 

  • От какво се причинява?

Волкоуспокояващите и меди­каментите против мигрена могат да причинят главобо­лие, ако се приемат много често и неконтролирано. Възниква вид зависи мост от обезболяващи – този ефект се наблюдава при много лекарства, но особено често при комбинираните пре­парати.

 

  • Какво можете да направите?

Ако взимате лекарства, про­даващи се без рецепта, не превишавайте максималната дозировка, а при медикамен­ти, предписани ви от лекар, спазвайте точно рецептата. Общото нравило е лекарства за главоболие със или без рецепта, да не се взимат повече от 10 дни в месеца, само три дни последователно и най-много три месеца.

 

  • Как ще ви помогне лекарят?

При този тип главоболието й ще проведе контролирана детоксикация. Тя трае обикно­вено 10 до 14 дни. След нея може да се. при ложи Лечение, насочено към първоначал­ната причина за гла­воболието.

 

ЛЮБОПИТНО:

Ето кои са най-честите причини за главоболието в младежка възраст възраст:

Начинът на живот на тийнейджърите може да ги разболее. При едно изследва­не на германски учени са ус­тановени следните рискови фактори:

  • повече от един час дневно слушане на музика.
  • повече от един час дневно компютърни игри.
  • повече от две чаши твърд алкохол (водка, уиски) седмично.

Според изследването време­то, прекарано пред телевизо­ра, не играе особено същест­вена роля за главоболието.

 

Знак за инсулт ли е внезапното главоболието?

 

Внимание! Материалите в Лекува.нет може да се използват само с публикуване на активен линк към оригиналния текст!


loading...

Избрано за теб


Отговори

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са маркирани с *

*