Начало / Здравословен живот / Любопитно / Внезапния световъртеж може да е предвестник на инсулт

Актуални промоции в lekuva.net

Внезапния световъртеж може да е предвестник на инсулт

Мозъчния кръвоизлив и тумор започват с подобни симптоми.

Искам да ви запозная с моя проблем. Сега съм на 65 години. Винаги съм бил здрав и досега не съм се оплаквал от някакви сериозни заболявания. Даже, за да поддържам форма, всяка сутрин от доста години вече тичам за здраве. Наскоро обаче ми се случи нещо, които уплаши всички вкъщи и най-много мен. Една сутрин, към 5 часа, реших да стана за поредния крос. Изведнъж ми се завъртя главата, започна да ми се гади и повърнах. Жена ми каза, че съм бил бял като платно. Извикахме “Спешна помощ” – бях вдигнал кръвно 170/100, при положение, че редовните ми стойности са 120-130/80. Докторът ми предписа хапче за кръвно и към обяд състоянието ми се беше нормализирало – вече ми показваше 140/80, но световъртежа, гаденето и повръщането продължиха. Щам станех от леглото всичко започваше да се люлее. Обадих се на личната си лекарка и той ми предписа дезодрил, но състоянието ми се подобри съвсем малко. Лежах на легло цяла седмица.Искам да попитам това трайно състояние ли е, към кого да се обърна  за консултация и лечение?

Стоян Драганов,  Ловеч.

Така както описвате вашия проблем той най-вероятно е неврологичен.

Може би се касае за едно много разпространено заболяване, наречено на разговорен език “смутено оросяване на мозъка” и в частност на тази част от него, която осигурява равновесие на тялото.

Нужен вие неврологичен преглед, тъй като в началото трябва да се отхвърлят някой други заболявания, които протичат със световъртеж, но са доста по-редки.

Б17 ЛЕКУВА

Това са тумор на мозъка, мозъчен кръвоизлив, заболяване на вътрешното ухо, възпалителни заболявания на мозъка и др.

Второ, трябва да се назначи необходимото за вас лечение, за да се почувствате по-добре и за да се предпазите от рецидиви.

Затова ще ви се наложи да вземате съдоразширяващи медикаменти, лекарства разреждащи кръвта и препарати стимулиращи мозъчната дейност.

Имайте предвид, че състоянието ви съвсем не е безобидно, а може да се окаже предвестник на мозъчен инсулт.

Д-р Танко Начев е невролог, консултант на Lekuva.net. Читателите при необходимост могат да го потърсят на тел. : 0898 / 990-788.

Оценете статията
Оценка 2 от 1 гласували
loading...

Актуални промоции в lekuva.net

Избрано за теб


Отговори

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са маркирани с *

*