Начало / Специалисти / Д-р Камен Каменов

Д-р Камен Каменов

Д-р Камен КаменовПопитайте д-р Каменов!

Д-р Камен Каменов има 2 специалности – вътрешни болести и кардиолагия. Желанието му цялостно да помога на пациентите си, го кара да се заеме сериозно и с алтернативната медицина, където постига впечатляващи резултати.

I. Специалист по

  • вътрешни болести
  • кардиология
  • алтернативна медицина.

II. Пълни изследвания на здравния статус

  • в клинична лаборатория с най-съвременни методи и реактиви.

III. Съставя индивидуални програми „Стани по-здрав“

  • за коригиране на здравни и eстетически проблеми.

С д-р Каменов можете да се свържете на тел. 0888 245 062.

Ако искате да се запознаете по-подробно посетете:

Задай своя въпрос на д-р Камен Каменов

Задай своя въпрос на д-р Камен Каменов

Доктор Каменов: Липомите нямат нищо общо с липосаркомите!

Появата на липомите е обезпокоителна, но няма място за паника. Не бива, обаче липомите да се бъркат с липосаркоми! Въпросът: Здравейте доктор Каменов! Още преди 20 години (тогава бях ученичка в трети курс) ми се появи буца на лакътя около ...

Продължение »

Имам висок хемоглобин, опасно ли е за здравето?

Високи стойности на хемоглобин -проблем ли е това за здравето, какви изследвания са нужни и как се решава този здравословен проблем? Ето и отговорът на специалиста! Въпросът: От много години стойностите на хемоглобинът ми са завишени. Личният ми лекар не ...

Продължение »

Получавам болки на едно и също място на гръбнака, какво да правя?

Болки на едно и също място? При болки в гръбнака, които са ситуирани на едно и също място трябва да се потърси веднага мнението на специалист Въпросът: Здравейте! Имам следния въпрос – вдигнах една малка хола маса и при вдигането ...

Продължение »

Имам бучене в ушите и зачервяване на лицето! Какво да правя?

Здравейте, имам нужда от съвет. Имам постоянно бучене в ушите, стягане в сърдечната област, зачервяване на лицето, имам чувството че имам температура, появиха ми се червени капиляри по лицето. Моля за съвет.   Отговорът: Здравейте, Имате нужда от преглед при ...

Продължение »

Лекува ли се предсърдното мъждене?

Лекува ли се предсърдното мъждене или само се овладяват пристъпите с лекарства. Има ли алтернативно лечение на това заболяване?   Отговорът: Здравейте, Еднозначен отговор няма, много са важни придружаващите моменти. На какво се дължи при Вас предсърдното мъждене /нелекувано високо ...

Продължение »

Повиши ми се долната граница на кръвното, дайте съвет, моля!

Здравейте! Вече седмица кръвното ми налягане е в рамките на 120, 112 на 90, 92 и пулс над 80, на 56 години съм. Не пуша, не пия, 168 висока, 90 кг., което е и проблемът ми. Започнах вечер в 18ч. ...

Продължение »

2 пъти ми се подува езика, щях да се задуша!

Добър ден д-р Каменов, два пъти ми се подува езика, а сега 3ти път. Подува се първия път от лявата страна, втория път отдясно. Подува се до гърлото и не мога да дишам. Сега ми се поду от дясна страна ...

Продължение »

Гъбична инфекция ли са газовете в стомаха?

Имам гъбички в устата и гърлото /доказани с изследване/. Подозирам че в стомаха и червата също, защото се подувам и получавам газове ежедневно. Можете ли да помогнете?   Отговорът: Здравейте, Това че имате доказани гъбички е едно на ръка – ...

Продължение »

Д-р Каменов: При недостиг на въздух и сърцебиене трябва изследване на кръв и Холтер

Здравейте, д-р Каменов! От няколко седмици получавам сърцебиене, чувствам се все едно не ми достига въздух, все едно съм тичала, чувствам състояние на притеснение. На 34 години съм, пуша по 4-5 цигари на ден. Какво бихте ми препоръчали? Личната лекарка ...

Продължение »

Какво да правя? Имам ниски нива на фолиева кисилина и витамин В-12!

Какво да правя? Имам  ниски нива на фолиева кисилина и витамин В-12!  Име на теста (изследване)        Резултат     Единици    Референтни стойности    Метод Фолиева киселина/Folic acid        1.2       ng/ml      3.89 – 26.8      ПКК WBC(левкоцитен брой)        ...

Продължение »

Д-р Каменов: Не прекъсвайте антикоагулантите след поставяне на стент!

Уважаеми д-р Каменов! Моля да ми отговорите колко време след стентиране в аортата и в дясна вертебрална артерия /след претърпян исхемичен инсулт/ е необходимо да се пие Дуоплавин? Съпругът ми го употребява вече 2 години след стентирането.   Отговорът: Здравейте, ...

Продължение »

Д-р Каменов: При хипертония с диабет, диетата на Л. Ковачева не е за препоръчване

Здравейте, Имам хипертония, диабет тип 2 и „неравности“ по някой коронарни съдове, много наднормено тегло, но пък холестерола ми е отличен, както и всички сърдечни изследвания. Мисля да направя лечебно гладуване по метода на Л.Ковачева, за да „активирам“ имунната си ...

Продължение »